Наверх
Навчальний процес

За останні 5 років в школі покращені умови навчання та виховання учнів: обладнано кабінети хімії, біології, історії, інформатики, ОТМ, методичний кабінет. 

Другий рік педагогічний та учнівський колективи школи приймають делегації з різних міст та країн. В жовтні 2005р. відбулася зустріч з французькою делегацією, під час якої був підписаний договір про співпрацю двох колективів з метою пропагування французької мови на Україні та в місті Дніпропетровську та обміну досвідом викладання предметів на білінгвістичній основі. А в травні-жовтні 2006 року учні школи проходили навчання у Франції.

Вчителями школи, під керівництвом учителя-методиста Григор'євої Ірини Валентинівни, впроваджуються бінарні та білінгвістичні уроки. Учні профільних класів, за рахунок варіативних годин, вивчають курс «Технічний переклад з бізнес курсом», який допомагає їм в подальшому вивчати іноземну мову в технічних вищих навчальних закладах.

Організація методичної роботи в школі будується на діагностичній основі; глибокому вивченні аналізів результативності навчально-виховного процесу, рівня професійної підготовки педагогічних кадрів, координується з курсовою перепідготовкою та іншими формами підвищення кваліфікації, навчанням у ВНЗ і передбачає спільну діяльність усіх установ і організацій освіти, які займаються вдосконаленням професійної і педагогічної майстерності педагогічних кадрів.

Важливою ланкою в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів є внутришкільна методична робота. Вже не один рік в школі  поповнюється банк розробок кращих уроків (з цією метою кожен вчитель здає до методичного кабінету розробки кращих уроків). Розробки уроків, що знаходяться в методичному кабінеті, вчителі можуть використовувати для підготовки до уроку.

imga0378

imga0361


imga0362





















Театралізований урок О.В. Булгакіної "Свято рідної мови" 

Пріоритетний напрям роботи школи - героїко - патріотичне виховання. Тому в школі частими гостями є ветерани Великої Вітчизняної війни, міська та районна Рада ветеранів Великої Вітчизняної війни, представники ФОНДУ МИРУ; учасники війни в Афганістані, воїни військової частини 30/27.  Громадянське виховання є пріоритетним напрямком у контексті шкільної реформи. На уроках правознавства, історії, літератури та різних мов за допомогою роботи шкільних музеїв, и лідерів формується особистість громадянина, патріота української держави, людини з почуттями, вчинками та поведінкою, спрямованими на саморозвиток та розвиток демократичного громадянського суспільства в Україні.  

В музеї "Патріот", який відкрили 18. 02. 2000 в урочистій обстановці (в присутності преси та обласного телебачення) після ремонту та реставрації на честь 55 - річчя Великої Перемоги, проводяться зустрічі з ветеранами, літературно - музичні композиції, міні - вистави, екскурсії, семінари по героїко-патріотичному вихованню.

На базі музею лекторські групи під керівництвом учителя історії Свириденко Наталії Олегівни та педагога-організатора Чернікової Алли Володимирівни проводять заходи районного та міського рівнів для керівників ДПЮ та Ради Ветеранів.

Воїнів - афганців, що відродили музей до нового життя, спільною радою педагогів та школярів прийнято в почесні учні школи.

Важливою проблемою є виховання у дітей здібностей до самостійного творчого мислення і відповідно до самостійної творчої поведінки. З цією метою вже не один рік працює у школі Рада Лідерів. Дні самоврядування, акції "Діти ЗСШ № 89 - батькам ЗСШ № 89", ярмарки милосердя, КВК, брейн - ринги, спортивні змагання - це неповний перелік того, що проводять і в чому приймають участь члени Ради.

Після закінчення уроків діти поспішають до шкільних гуртків та секцій. Для них працюють: гурток Петриківського розпису, студія бального танцю, гурток істориків-краєзнавців, секція карате "Сакура".